17 lut 2017

Lampa wisząca - zrób to sam



W sklepach i w Internecie jest wiele lamp, każdy znajdzie coś dla siebie. Coś w starym stylu, coś w nowym stylu, z metalu, z drewna, z papieru itd. A może by tak zrobić coś samemu. Satysfakcja gwarantowana. 


Do zrobienia lampy potrzebne jest kilka rzeczy:
- klosze - w moim przypadku są to miski z Lidla z zewnątrz miedziane, a w środku srebrne,
- podsufitka - miedziana by pasowała do kloszy,
- oprawki na żarówki,
- kable - ja wybrałam kabel w oplocie czerwonym.


Zaczęłam od połączenia kabli z oprawką na żarówki.





Część wystającą nad kloszem przemalowałam pisakiem olejnym na czarno. 



W miskach trzeba było wywiercić otwory na kable. 




Kabel z oprawką przekładamy przez otwór.



Zakupiona przeze mnie podsufitka była na jeden kabel, ja mam trzy dlatego powstały nowe otwory. Środkowy otwór zaślepiłam gumową naklejką (przeźroczystą ponieważ nie znalazłam w sklepie nic miedzianego)




Mój M poskładał kable w podsufitce.




A teraz czekam aż ją zawiesi :) 


Koszty:
miski z Lidla 3 szt. x 9zł = 27zł
podsufitka do lamp OBI 18,99zł
oprawki na żarówki 3szt. x 3,99zł = 11,97zł
kabel w oplocie czerwonym 2m x 5,99zł (allegro) = 11,98zł
Razem: 69,94zł 

Narzędzia:
Śrubokręt, wiertarka, nożyk, pisak olejny czarny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...