6 mar 2017

Inspiracje korkowe

 
Co to ludzie nie wymyślą! Przeglądam Internet i nie mogę się nadziwić ile rzeczy może powstać z korków po winie. Dziś pokażę do czego mi przydały się korki, a na końcu kilka zdjęć z Internetu którym nie mogłam się oprzeć by się z Wami nie podzielić.


Jeśli ktoś tak jak ja nie ma korków po winie to można za 10 zł zakupić opakowanie nowych korków w Leroy Merlin bądź na allegro. Do zawieszek na klucze potrzebowałam jeszcze haczyki oczkowe.









Koszty:
Korki do wina opakowanie 20 szt. 10 zł
Hak oczkowy opakowanie 2 zł

Poniższe zdjęcia pochodzą różnych stron w Internecie!

63a02a995dd2ef3880de1c070ecf4a43.jpg 750×1.740 piksel:

Old wine corks glued into a wooden picture frame used for trivets.  This is from a kit that you can purchase, but why not use corks from the wine you drink and purchase a frame from a thrift or craft store.:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/c1/3d/ea/c13dea590590249e40baab3adfdc1744.jpg

 Coasters:

Beautiful cork tray~~~could make with large clay pot saucer, glue halved corks with E-6000 waterproof glue, then glue piece of glass cut to cover cork design...DYI!!!:

Zobacz zdjęcie Tablica korkowa:

Wine Cork Table, awesome!     (my personal images are used in my audio e-books for children 3-7 and Illustrative Poetry, available at www.jamesagrove.ca):

Decora y Recicla: Varias Ideas para Reutilizar Corchos de Vino:

Wine cork bustier:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...