20 mar 2017

Stylowe świeczniki



Czy zastanawialiście się kiedyś jak powstają wszystkie stylowe świeczniki? Ja tak :) Teraz wiem że wystarczy tylko jedno wiertło zwane puszkowe aby tworzyć niesamowite rzeczy. 


Wiertło puszkowe zakupiłam przez Internet, ponieważ w marketach kończyły się na średnicy 40mm, a ja potrzebowałam 45mm







Mając odpowiedni sprzęt można stworzyć takie cuda jak te poniżej. I są to nie tylko świeczniki.
Poniższe zdjęcia pochodzą z różnych stron internetowych. 




 






Koszty:
Wiertło puszkowe około 50zł średnica 45mm

Narzędzia:
Wiertarka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...