23 lip 2017

odbojnik do drzwi

Odbojniki do drzwi czy też stopery do drzwi przydają się gdy trzeba przytrzymania drzwi by się nie zamykały. Postanowiłam zrobić go sama z zaprawy szybkoschnącej i sznurka do łatwiejszego przytrzymania i przenoszenia.



Formę zrobiłam z kartonika po mleku.



Wykorzystana przeze mnie zaprawa to MAPEI Lampocem. Lampocem ma krótki czas wiązania 2-3 minuty. Przydała się też woda, wiaderko do mieszania i szpachelka.



Po wymieszaniu zaprawy z wodą miałam mało czasu na wtopienie sznurka. Następnym razem wezmę zaprawę wiążącą około 5 minut by mieć więcej czasu na modelowanie.



Na koniec rozerwałam kartonik po mleku i ukazał się gotowy produkt.







Potrzebne rzeczy:
Zaprawa szybkoschnąca MAPEI Lapocem 15 zł
Woda,
Foremka,
Wiaderko do mieszania zaprawy,
Szpachelka,
Sznurek.


2 komentarze:

  1. Nietypowy, fajny pomysł na odbojnik. Jak się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wygodny w przenoszeniu, spełnia moje oczekiwania. Dobrze trzyma też ciężkie drzwi wejściowe.

      Usuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...