5 sie 2017

drewniana skrzynia

Postanowiłam zrobić drewnianą skrzynię na kwiaty. Jako materiał wykorzystałam stare deski (pozostałość po budowie). Deski z racji, że leżały długi czas na dworze mają charakterystyczny wygląd, dodatkowo od słońca powyginały się. Trudny materiał do współpracy, ale efekt jest super.


Zaczęłam od przygotowania potrzebnych rzeczy. Deski są stare wiec sama wkrętarka nie wystarczyła, przed wkręceniem wkrętów należało zrobić otwory cienkim wiertłem. W innym wypadku wkręty rozszczepiły by deski.





Wymierzyłam plastikową donicę i na wymiar zaczęłam przycinać i skręcać deski.

















Efekt końcowy








2 komentarze:

  1. łaaaał naprawde mega robota. Ja również planuje zrobić taką ale również skrzynie drewniane widzę w pokoju mojego synka na różne jego zabaweczki i skarby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Robiłam już skrzynię dla dziecka, zapraszam do obejrzenia tu: https://kobietawakcji.blogspot.com/2017/10/prezent-na-roczek.html
      Można połączyć skrzynkę na zabawki z motywami edukacyjnymi.
      Pozdrawiam

      Usuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...