4 cze 2018

drewniana ściana z palet

Do nowego projektu wykorzystałam trzy drewniane palety. Zrobiłam z nich ścianę w wiatrołapie z wieszakami na kurtki.


Mój M rozbroił mi palety, dzięki czemu miałam sporo desek.




Deski ułożyłam równo jedna przy drugiej.
 

W markecie budowlanym zakupiłam 3 długie listwy, do połączenia desek z palet. 


 




Po skręceniu dokładnie wyszlifowałam deski, najpierw grubym papierem ściernym, a na koniec prawie gładkim papierem.




Ściana z desek miała pasować kolorem do drzwi i okien w domu, dlatego użyłam bejcy do drewna w kolorze orzechówka.





Po dobie schnięcia położyłam warstwę lakieru o wysokiej wytrzymałości.
Lakier na drewnie sprawił, że podniosły się włosy drewna dlatego przeszlifowałam całość papierem ściernym o wysokiej gradacji by wygładzić powierzchnię. Następnie mogłam położyć kolejną warstwę lakieru.


Gdy deski już wyschły można było przykręcić wieszaki. 





Do ściany deski zostały przykręcona na takie wkręty.






I gotowe :)







1 komentarz:

  1. Trochę roboty przy tym było, ale efekt zaskakująco dobry. Meble ogrodowe wykonane z palet widziałem, ale że traktowałem paletę jako cały element, nie wpadłbym na jej rozebranie i przerobienie na taką ściankę. Fajna sprawa. Lakier ładnie dobrany do drzwi, swoja drogą.

    OdpowiedzUsuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...