3 kwi 2019

Ozdoby wielkanocne - Zajączek z juty

Przepis na prostą dekorację wielkanocną. Do wykonania zajączka użyłam:
- szablon zająca,
- materiał jutowy,
- biały pomponik na ogonek,
- kokardka.

Materiał można szyć bądź tak jak ja kleić na gorąco.


Wyciętego zajączka z szablonu obrysowałam na materiale, a następnie wycięłam go.





Brzegi kleiłam klejem na gorąco, do wypełniania użyłam pozostałe ścinki materiału jutowego.




Kokardka i ogonek również są przyklejone.






wersja druga







3 komentarze:

  1. Na tym blogu naprawdę jest bardzo dużo ciekawych wpisów.Moim zdaniem to na pewno dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo uważam że ten post jest bardzo przydatny.Fajnie się go czyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zajączek😉

    OdpowiedzUsuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...