18 lis 2019

lista zakupów na desce kuchennej

Co można zrobić z uchwytu na papier toaletowy, deski do krojenia i rolki papieru do kasy fiskalnej? Odpowiedz jest prosta: deskę na listę zakupów.



Potrzebne rzeczy to:
- deska do krojenia,
- uchwyt na papier toaletowy,
- brzeszczot,
- rolka papieru do kas fiskalnych.


Zaczynamy od przykręcenia uchwytu na papier.





Brzeszczot jest przecięty na pół, trzeba jeszcze zaokrąglić brzegi i wywiercić otwory na wkręty.






Srebrne główki wkrętów zamalowałam czarnym akrylem.









Deska z listą zakupów zawisła w naszej kuchni.



1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się co tu robisz. Ja lubię oglądać i czytać blogi o takich kobiecych tematach. Ostatnio widziałam tez ciekawy blog https://wkobiecymwydaniu.pl/category/domowe-zacisze/ tez bardzo ciekawy optymistyczny blog. Zachęcam do poczytania.

    OdpowiedzUsuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...