8 gru 2019

jak zrobić świąteczną choinkę

W dobie hurtowej produkcji, powtarzalności fajnie jest zrobić coś samemu. Możemy dobrać kolory ozdób świątecznych pod wystrój naszych domów. I stworzyć coś czego nie ma nikt inny.

Potrzebne  rzeczy:
- materiał, tkanina ,
- podstawa: kawałek deski i patyk,
- wypełnienie poduszki,
- ozdoby.


Przycięłam materiał, a następnie go zszyłam zostawiając małą przerwę na wywrócenie materiału na drugą stronę.




W otwór wpychamy wypełnienie z poduszek.


Patyk został przykręcony do drewnianej deseczki.




Materiał naciągnęłam na patyk, a otwór zakleiłam klejem na ciepło.



Klejem na ciepło przykleiłam również kilka drobnych ozdób do dekoracji.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...