24 sie 2020

Sześciokątna dekoracja ścienna

Do zrobienia geometrycznych ozdób ściennych użyłam szpatułek laryngologicznych, są one z drzewa brzozowego, mają zaokrąglone brzegi. Są też wyszlifowane na gładko i lekko lakierowane, a więc nie haczą i można bez dodatkowej obróbki drewna zacząć tworzyć.  

W pierwszej kolejności wydrukowałam wzór sześciokąta. Patyczki mają długość 15 cm, natomiast wzór jest o boku 12 cm. 


Patyczki sklejam klejem na ciepło.










Łącznie użyłam trochę ponad 200 szt patyczków co dało mi 7 sześciokątów po pięć pięter z każdej strony. 


Do przyklejenia do ściany wybrałam uniwersalną dwustronną taśmę tesa










Po namyśle zmieniłam miejsce i zwór 


W zależności od wystroju możemy sześciokątom nadać kolor, mogą służyć jako ozdoba, ramki do zdjęć lub półki jeśli wykorzystamy większą ilość patyczków. 

Więcej inspiracji poniżej, zdjęcia pochodzą z https://pl.pinterest.com/ 

DIY Wandregal in Wabenform basteln - tolle, günstige DIY Zimmer Deko Idee aus Eisstäbchen. Mit diesem Regal kannst du all deine kleinen Pflanzen und Deko Artikel wunderbar in Szene setzen.#dekoration #regal #basteln #bastelanleitung #diy  

This is an EXTREMELY easy DIY! Geometric patterns are trendy right now, and these simple shelves will definitely attract the attention of your guests. Materials Needed: -Popsicle sticks!! -Paint -H…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...