6 paź 2020

jesienne dekoracje - koszyk jako donica

Z różnych okazji dostajemy kosze pełne słodyczy, alkoholu itp. Z czasem słodycze zjedliśmy, alkohol dawno wypity, a koszyk zostaje. I dziś taki właśnie koszyk pokażę jak przerobić na "donicę" z jesienną dekoracją. Piszę jesienną bo mam w nich wrzosy, na zimę wstawię małą choinkę z lampkami Led, a na wiosnę np. bratki.  


Koszyk oczyściłam i delikatnie przetarłam gąbką ścierną. Następnie położyłam dwie warstwy brązowej bejcy do drewna i jedną warstwę lakieru dla zabezpieczenia i połysku. 










Wnętrze kosza wyłożyłam folią. Brzegi przykleiłam klejem na ciepło.





Kosz stoi przed wejściem do mojego domu i tak jak wyżej wspominałam będę zmieniać tylko kwiaty w zależności od pory roku. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...