7 lip 2021

obraz nowoczesny

Obraz powstał z trzech płyt sklejki oraz z metalowych blaszek. Blaszki w kształcie sześciokąta są odpadem produkcyjnym pewnej firmy. To co dla kogoś jest śmieciem dla kogoś innego inspiracją do stworzenia jakiejś niepowtarzalnej rzeczy. 

Płyty wyszlifowałam i położyłam dwie warstwy lakierobejcy Jeger w kolorze Natur. Kolor na żywo jest chłodny i matowy. Plusem lakierobejcy jest zapach, a właściwie jego brak dzięki czemu malować można w domu. 





Dostałam kartonik odpadu poprodukcyjnego. Blaszki są równe, metalowe, fajnie odbijają światło. Układa się je jak puzzle, można puścić wodze fantazji.  




Najpierw chciałam zrobić drzewo, ale coś mi w nim nie odpowiadało.





Następnie zrobiłam mapę świata. Fajnie wyszła, ale mapę już w domu mam (link do mapy)





Potem był niedźwiedź 



Następnie próbowałam zrobić jelenia  


Kontur dinozaura 


Linia życia z serduchem 



Mój M poukładał po swojemu blaszki i ostatecznie jego wzór wybraliśmy. Blaszki przykleiłam klejem na ciepło.  






Mocowanie do ściany za pomocą wkrętów z sześciokątną główką i w kolorze srebrnym idealnie pasuje do blaszek. 



















Oczywiście na żywo efekt jest sto razy lepszy :) blaszki pięknie się mienią i fajnie odbijają światło. Nie da się przejść i nie zauważyć obrazu. 


2 komentarze:

  1. Dzien dobry. Nie wie Pani gdzie można zdobyć/kupić takie blaszki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem gdzie można kupić. Dostałam je gdyż znajomy wie, że lubię robić różne rzeczy. Blaszki są odpadem produkcyjnym i idą do śmieci. Nikt ich nie sprzedaje.

      Usuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...