17 sie 2022

meble z palet - stół ogrodowy

 Jak zrobić stół z palet? W Internecie jest pełno instrukcji, więc i ja dołożę swoją. Poniżej przedstawiam niskobudżetowy stół ogrodowy duży. 


Do wykonania stołu zużyte zostały
- 3 palety
- 3 długie kantówki
- 4 kantówki na nogi
- lazura ochronna do drewna
- wkręty do drewna

Palety zostały rozdzielone tylko od stopek, łączenia desek pozostały. 
Wszystko zostało wyszlifowane, najpierw papierem ściernym z małą gradacją, a potem wygładzone papierem z dużą gradacją.  








Zostały położone trzy warstwy lazury ochronnej do drewna firmy V33






Kantówki zostały przycięte na nogi oraz stelaż stołu. Następnie wszystko zostało skręcone wkrętami do drewna. 














Gotowy stelaż został pomalowany trzema warstwami tej samej lazury. 




Stelaż z blatem jest skręcony wkrętami w przerwach między deskami w blacie. Wszystko jest stabilne, a na żywo robi efekt  ŁAŁ. 




1 komentarz:

  1. Takie rozwiązania oczywiście wydają się być bardzo ciekawe i ja jeszcze chcę powiedzieć, że jak dla mnie bardzo ważnym było to aby mieć ładne meble ogrodowe. Myślę, że bardzo ciekawy ich wybór jest w sklepie https://ogrodolandia.pl/ i ja przede wszystkim tam ich szukam.

    OdpowiedzUsuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...