25 paź 2016

Stojak na telefon


Dalej produkuję z resztek płyt OSB pozostałych z mebli biurowych. Tym razem będzie to coś małego. Widziałam kiedyś w Internecie podobne stojaczki na telefony, więc postanowiłam spróbować sama taki zrobić. 


Wybrałam dwa kawałki płyt: większy i mniejszy. 


Większy miałam już z zaokrągloną jedną stroną, zrobiłam w niej tylko otwór. Do tego wykorzystałam otwornicę. A następnie wyrzynarką wyrównałam otwór na mniejszy kawałek płyty.




Mniejszy kawałek płyty przycięłam na kształt litery „T”. Otwornicą zrobiłam pośrodku dziurę.



Teraz przełożyłam płytę w kształcie „T” przez otwór i gotowe.




Dzięki temu że jest dziura w podstawie można ładować telefon.



Stojaczek na telefon jest też w moim przypadku miejscem na klucze.



Gdybym kogoś zainspirowała takim stojaczkiem to będzie on też dobry na tablet np. w kuchni jeśli korzystamy z przepisów kulinarnych z Internetu. Czasem też brakuje nam podpórki pod tablet gdy puszczamy dzieciom bajki. 

Koszty
Zerowe – stojak został zrobiony z resztek. 

Narzędzia
Otwornice, wiertarka, wyrzynarka, miarka, ołówek, linijka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...