19 paź 2016

Stolik na książki



Czy wiecie jak zrobić najprostszy stoliczek na gazety, książki? Jeśli nie to zaraz zobaczycie :)
Potrzebne są do tego dwie równe deski, z narzędzi tylko wyrzynarka. A oto instrukcja. 


Na początek przycięłam deski, w moim przypadku są to płyty OSB. Korzystam teraz z resztek materiałów pozostałych z mebli biurowych. Swoją drogą stoliczek trafi do biura siostry. 

 
Następnie wymierzyłam i narysowałam linię do cięcia. Dłuższa kreska sięga do połowy płyty, a krótsza kreska jest równa grubości płyty. 



Wyrzynarką wycięłam otwory w obu płytach. 





Teraz pozostało włożenie jednej w drugą i gotowe. 




  
Koszty
W moim przypadku są zerowe. 
Taki stoliczek można zrobić z każdego rodzaju drewna i tworzywa. Wymiary również zależą tylko od naszych potrzeb. Jeśli np. ktoś potrzebuje designerskiego podajnika na karteczki na biurko to na taki stojaczek wystarczą dwie małe deseczki. 

Narzędzia
Wyrzynarka, miarka, ołówek, linijka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...