22 lis 2016

Drewniana skrzynka na prezenty



Zbliżają się święta i czas pomyśleć o prezentach, a nawet o opakowaniach na prezenty. Dlatego kolejną rzeczą, którą zrobiłam jest drewniana skrzynka. W Internecie można kupić takie skrzynki z przeznaczeniem na wino, piwo, słodycze, na narzędzia itd. itp. Jak zawsze u mnie możecie poznać koszty i sposób na zrób to sam.


Zakupiłam półkę klejoną z sosny taką samą jaką wykorzystałam przy podstawce pod laptopa


Następnie narysowałam linie do cięcia wyrzynarką.



Otwornicą zrobiłam otwory na uchwyt. Do uchwytu wykorzystałam trzonek od grabi (Spokojnie miałam nowy trzonek, nie skróciłam swoich grabi).




Początkowo chciałam skręcić skrzynkę wkrętami, ale ostatecznie wybrałam klej na ciepło. 



Do zrobienia cienkich ścianek użyłam listewki (znalazłam w garażu, nie kupowałam ich).








I gotowe.





Koszty:
Półka klejona sosna 18x300x600mm 15,90 zł
Trzonek do grabi 20,00 zł/szt. wykorzystałam ¼ trzonka czyli koszt jednostkowy 5,00 zł

Narzędzia:
Kątownik, ołówek, wiertarka, otwornica, szlifierka, wyrzynarka, pistolet do klejenia na gorąco. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...