14 lis 2016

Podstawka pod laptopa



Udałam się do sklepu po deskę o wymiarach 30 x 60 cm. Z wszystkich dostępnych produktów wybrałam półkę klejoną z sosny. Dobra byłaby też sklejka, ale nie było przyciętych kawałków w tym rozmiarze. 
Tak naprawdę ta jedna deska to wszystko co potrzebuję.


W domu rozpakowałam półkę i przygotowałam potrzebne narzędzia.



Przy pomocy kątownika narysowałam równe kreski pionowe.



Następnie narysowałam kreski poziome. W miejscach przecięcia się kresek będę wiercić dziury.



Dziury nawierciłam otwornicą.






Okrągłych kawałków po dziurach nie będę wyrzucać zrobię z nich ozdoby świąteczne. Ale to pokażę Wam bliżej świąt :)


Na koniec wyszlifowałam deskę by nie haczyła.


Na razie zostawiam ją taką jaka jest, czyli nie lakieruję jej. W planie mam kupić wypalarkę do drewna tak by moja nowa drewniana podstawka na laptopa miała logo ‘’Kobiata w akcji”





 
PS. Tego posta piszę już trzymając laptop na podstawce, a nie na kolanach.:) 

Koszty:
Półka klejona sosna 18x300x600mm 15,90 zł

Narzędzia:
Kątownik, miarka, ołówek, wiertarka, otwornica, szlifierka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...