29 mar 2017

konstrukcja 3D

Co może powstać z plastikowych słomek do napojów oraz drucika. Otóż wiele rzeczy. Oto moje propozycje.



Do łączenia słomek można wykorzystać igłę z nitką, ale ja wybrałam cienki drucik jest sztywniejszy od nitek. Drucik można zakupić w marketach budowlanych np. na dziale ogrodowym. Do tego dwa opakowania słomek w kolorze czarnym i do dzieła.















U mnie powstała z tego designerska lampa.












inna propozycja:







Jeśli mamy w domu dzieci to wystarczy dać im zestaw: słomki + drucik, a powstaną niepowtarzalne rzeczy. Można uczyć młode pokolenie kreatywności. 

koszty:
opakowanie słomek do napojów 2 x 1,39 zł
cienki drucik 11,99 zł




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...