2 kwi 2017

drewniany zegar

Kilka desek, mechanizm do zegarów i trochę chęci do pracy. Efekt poniżej


Kawałki desek połączyłam listewkami.







Brak cyrkla może zrekompensować gwoździk i sznurek.




Wyrzynarką zostało wycięte koło.




Na środku został wywiercony otwór na mechanizm do zegarów.




Deska została wyszlifowana.



Obrzeże zegara będzie w ciemnym kolorze, dlatego przed malowaniem przykleiłam naklejki cyfry.







Z obrzeża po pomalowaniu farbą w kolorze wenge, ściągnęłam naklejki i całość została przemalowana bezbarwnym lakierem.


Na allegro kupiłam system do zegarów, przy wyborze trzeba sugerować się długością gwintu.
Jest też spory wybór wskazówek: kształt, kolor, długość.










Koszty:
system do zegarów 9,99 zł + 12,40 zł przesyłka, cena zależy od długości gwintu i długości wskazówek. Są systemy tykające i bezgłośne.

Narzędzia:
wyrzynarka, wkrętarka, wiertarka, szlifierka,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...