27 kwi 2017

skórzane etui na klucze

Moja Lidlowska wypalarka do drewna nadaje się też do skór.

Mój M miał kawałek naturalnej skóry więc miałam możliwość wypróbowania wypalarki na skórze.






Szczerze mówiąc bardzo łatwo pisze się po skórze. Dużo lepiej i dużo łatwiej niż na drewnie. 

W tym momencie powstał pomysł na etui na klucze. Mój M zrobił to za mnie. Przyciął równo skórę. 




Następnie za pomocą pobijaka i młotka zrobił otwory.



Do skręcenia etui z kluczami posłużyły nity skręcane. Można znaleźć je w Internecie pod nazwami śruby introligatorskie, śruby skręcane.




Mniejsza wersja.




wykorzystane elementy:
skóra naturalna
nity skręcane 


Narzędzia:
wypalarka, pobijak do wybijania otworów, śrubokręt, młotek, nożyk, linijka.  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...