22 kwi 2017

podkładki na stół

Bardzo chciałam mieć więcej podstawek ze sznurka, ale okazały się trochę drogie. Wyprodukowanie jednej kosztowało 50 zł. Jednak nie dałam za wygraną. Poszperałam trochę w Internecie i znalazłam trzy razy tańszy sznurek. Może zaszalałam, ale kupiłam 100 m sznura.




W pierwotnej wersji kleiłam sznurek do sznurka, nie polecam tej metody. Trzeba się namęczyć by wyszło równo, ręce są całe od kleju. Klejąc klejem na gorąco można poparzyć sobie ręce, dlatego ucząc się na błędach zakupiłam 6 szt podkładek.


Tym razem klej nakładałam na podstawkę i do tego przykładałam sznurek. Praca jest szybsza i równiejsza.






Nadmiar podkładki obcięłam nożyczkami.




Czynność powtórzyłam 5 razy by powstał komplet.
Teraz dopiero jestem zadowolona mając już wszystkie podkładki :)






Koszty:
podkładki na stół 6 szt. x 2 zł = 12 zł
sznur jutowy 8mm  100m z przesyłką 102 zł

Narzędzia:
pistolet do kleju na gorąco, nożyczki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...