18 maj 2017

jak przenieść obrazek na materiał

Jest oczywiście sporo metod przenoszenia obrazków na materiał. Ja wybrałam na razie tylko jedną do sprawdzenia czyli za pomocą rozpuszczalnika.


W Auchan trafiłam na małe poszewki na poduszki za 1,99zł. Od razu wiedziałam, że poszewka idealnie nada się na mój eksperyment. Wiedziałam też, że rozpuszczalnik pomoże mi w przeniesieniu obrazka z kartki na materiał, ale w internecie znalazłam informację iż najlepiej poradzi sobie z tym rozpuszczalnik Nitro.

Do pomocy przydała się taśma by przykleić obrazek, szmatka do wcierania rozpuszczalnika i coś twardego do dociskania u mnie cienka szpachelka. Wzięłam też kawałek deski by nie pobrudzić podłogi.
 






Obrazek musi być wydrukowany w odbiciu lustrzanym. Dużo osób pisze w necie, że wydruk musi być z drukarki laserowej. Tak też zrobiłam.

 











To było pierwsze podejście do takiego tematu. Moje wnioski:
- obrazek blady
- po praniu jest jeszcze bledszy

Szukam teraz innego sposobu na coś trwalszego :)

Może macie jakieś pomysły? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...