3 cze 2017

taborety na śrubie

Zamarzył mi się taboret na śrubie czyli o regulowanej wysokości. Mój M zrobił go dla mnie. Taboret okazał się sporym wyzwaniem, ale udało mu się :)


Siedzenie stołka jest z dwóch sklejek o grubości 18mm, po sklejeniu mają razem 32mm.






Nogi do podstawy taboretu zostały zrobione z drewnianych kantówek, a połączone są kwadratowym kawałkiem deski (drewniany parapet). Wszystko zostało sklejone klejem do drewna i dodatkowo skręcone wkrętami.



By taboret nie chwiał się na śrubie (pręt gwintowany) mój M przyspawał nakrętki do metalowego koła. W metalowym kole zrobił otwory na wkręty, a następnie nadał nowy kolor tym elementom.




Drewniane części zostały polakierowane lakierem bezbarwnym.
Oto gotowy taboret.







Pręt gwintowany 17,78zł  średnica 20 mm długość 1m
Nakrętki 7,00 zł/1szt.
Wkręty 6,00 zł
Sklejka 27,14 zł + cięcie 2,00 zł
Kantówki  40x40x100mm 7zł/1szt.
Parapet drewniany wewnętrzny 300x1200x27mm 56zł/1szt. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...