4 gru 2017

lampion świąteczny

Dla niektórych małymi, a dla innych dużymi krokami zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Niektórzy z nas stroją domy, a sklepy aż pękają od ozdób świątecznych. W tym roku również ozdobię swój domek zaczynając od ozdobnego lampionu. A teraz zapraszam do obejrzenia jak krok po kroku samemu zrobić taki lampion.


Przygotowałam dwie równe deseczki ze sklejki, kilka listewek i sznurek jutowy.


Listewki przycinałam piłą ręczną do drewna. Do łączenia wybrałam klej na gorąco, można użyć kleju do drewna, ale klejem z pistoletu jest po prostu szybciej.











By nadać kolor skorzystałam z bejcy w odcieniu dąb jasny.





Sznurek jutowy do ozdoby i jako uchwyt.


Kilka wypełniaczy w tym lampki na baterię i ozdoba świąteczna gotowa.
 






1 komentarz:

  1. Fajny i prosty pomysł :) parę modyfikacji i na Wielkanoc się nada

    OdpowiedzUsuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...