22 cze 2018

dekoracyjna drewniana skrzynka z palet

Sporo się słyszy o meblach z palet, powstają stoły, meble ogrodowe i wiele innych ciekawych rzeczy. Ja tym razem przedstawiam jak z palety zrobić dekoracyjną skrzynkę.


Do produkcji skrzynki zużyłam jedną paletę. Deski wycięłam wyrzynarką.








Uzyskane deseczki wyszlifowałam na gładko





Ścianki są z trzech deseczek, które połączyłam listwami - dokładna nazwa to ćwierćwałek wklęsły.







Boczne ścianki są węższe.





Spód skrzynki też ma trzy deski.





Skrzynkę przemalowałam najpierw bejcą na brąz, a następnie położyłam dwie warstwy lakieru do drewna.








Do spodu skrzynki przykręciłam cztery obrotowe kółeczka.







Skrzynka stoi w salonie jako dekoracja, mogę w nią wstawić np. donicę z kwiatami.















3 komentarze:

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnym sumptem można stworzyć naprawdę wiele ciekawych rzeczy. Także meble i inne dodatki DIY prezentują się wyjątkowo. Oczywiście do ich stworzenia potrzebne są narzędzia, takie jak na przykład cyrkularki do drewna . Z pewnością się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przechowywanie mebli ogrodowych w sezonie zimowym to ważny aspekt, o którym nie można zapomnieć. Na https://ogrodolandia.pl/ znalazłem meble, które są łatwe w demontażu lub składaniu, co ułatwia ich przechowywanie. To praktyczne rozwiązanie dla tych, którzy mają ograniczoną przestrzeń do przechowywania.

    OdpowiedzUsuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...