18 cze 2018

stół ogrodowy z palet

Kolejny stół w moim wykonaniu, tym razem stół jest do ogrodu. Blat jest z palety, a nogi są stalowe wkręcane.


Trafiła mi się super paleta która ma deskę przy desce.


Mój M odczepił mi spód palety.


Uzyskaną deskę wyszlifowałam na gładko.


Następnie położyłam bejcę do drewna.




Po wyschnięciu położyłam jeszcze warstwę przezroczystej lakierobejcy impregnującej.



Zastanawiałam się nad nogami, w końcu wybrałam nogi wkręcane. Warto poszukać w internecie są tam o wiele tańsze niż w marketach budowlanych.



Najpierw przykręciłam kryzy do spodu blatu.


Plusem tych nóg jest to, że mogę je w każdej chwili wkręcić i wykręcić. Stół w lato będzie stał w ogrodzie, a na zimę po odkręceniu nóg nie będę mieć problemu z magazynowaniem go.


Stopki są regulowane, wystarczy nimi pokręcić w jedną bądź drugą stronę.









2 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo fajny pomysł i jestem zdania, że taki stół również doskonale będzie spełniał swoją funkcję. Ja swoje meble ogrodowe kupowałem w sklepie https://ogrodolandia.pl/ i są one bardzo wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...