1 paź 2018

Drewniana komoda

Komoda w wersji zrób to sam. Czyli trochę desek, kantówek, drewnianych płyt, kątowników, wkrętów. Kilka narzędzi i można zacząć pracę.


Zacząłem od wyszlifowania i skręcenia desek używając kątowników.

















Ścianki boczne.


Szafkę zabejcowałam i pokryłam lakierem.




Blat zrobiłam z trzech desek.






Tył szafki jest z płyt HDF. Płyty zamówiłam na wymiar w markecie budowlanym.







Drzwiczki ażurowe drewniane. Wyszlifowałam je i zmieniłam kolor na ciemny brąz.






Drzwiczki są przesuwane, do tego użyłam kółek i płaskownika. Można kupić gotowe systemy do drzwi przesuwnych zaczynające się od 350 zł wzwyż. Mój system kosztował mnie niecałe 60 zł. Niestety nie dostałam czarnych kółek więc musiałam je przemalować.











     














1 komentarz:

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...