7 gru 2018

Skandynawski gnom, krasnal, skrzat świąteczny, jak zrobić?

Prawdziwy świąteczny gnomek musi być gruby, mieć brodę i porządny duży nos. Popularne są skarpetkowe skrzaty łatwe w przygotowaniu. Ja zrobiłam skrzata ze starej piżamy.


Poza piżamą miałam kawałek materiału na nos oraz włochaty materiał na brodę.


Nos zrobiłam z kawałka jednolitego materiału i waty.




Pękaty brzuch jest z rękawa piżamy. Żeby było mniej szycia używałam gumek recepturek.
  



Wypełnieniem brzucha jest ryż, ale może być też kasza, groch.




Włochaty materiał na brodę po wyczesaniu przykleiłam klejem na gorąco.





Nosek też jest wklejony klejem na gorąco.




Większość skrzatów w internecie nie ma oczu, ale ja przykleiłam wobbly eyes.


Ze spodni od piżamy zrobiłam czapeczkę.








Gotowy skrzat siedzi już w salonie i czeka na święta.





1 komentarz:

  1. Super skrzat, super pomysł. Też robię skrzaty od tego roku.

    OdpowiedzUsuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...