3 sty 2019

Stolik pomocniczy do kanapy

Stolik pomocniczy to mniejsza wersja stolika kawowego. Świetnie sprawdzi się w małych pomieszczeniach. Dzięki niemu możemy mieć zawsze pod ręką kubek kawy czy herbaty. Stolik może być też dodatkiem stojącym z bocznej strony sofy.



Jak zawsze prace zaczynam od skompletowania potrzebnych produktów.
Są tu cztery kryzy, dwa trójniki, trzy krótkie i dwie dłuższe rurki oraz podkład i lakier.






Przed malowaniem w kryzach zostały zrobione otwory, żeby można było je przykręcić do desek.
Podkładu jest jedna warstwa, natomiast lakieru dwie warstwy.




Na blacik stoliczka z moim M wybraliśmy bukową klejonkę. Jest to gotowy stopień schodowy o wymiarze 1 m x 30 cm x 3 cm. Mój M przeciął deskę równo na pół.





Deski wyszlifowałam i pokryłam bejcą do drewna oraz lakierem.






Skręcanie gotowych elementów














Koszt materiałów:
stopień bukowy 110 zł
kryzy, trójniki i rurki 150 zł
podkład i lakier 50 zł
bejca do drewna 35 zł
lakier do drewna 40 zł

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny ten stoliczek, choć pasuje głównie do nowoczesnych wnętrz, ciekawe czy do klasycznego salonu dałoby się zaprojketować coś stylowego i praktycznego zarazem :)

    OdpowiedzUsuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...