10 sty 2019

string art jednorożec

Kolejny string art w moim wykonaniu. Metoda ta polega na wyplataniu różnych obrazów z nici na przykład na drewnie. Przykłada się szablon wybranego wzoru do deski i wbija się gwoździe w kontur obrazu. Powstaje w ten sposób stelaż z gwoździ, pomiędzy którymi przeplata się nici. A poniżej relacja zdjęciowa obrazu z jednorożcem.


Obraz jest wykonany na sosnowej desce. Deska została pokryta bejcą do drewna oraz dwoma warstwami lakieru do drewna.




Dostałam zamówienie na jednorożca o tym zworze. Wzory drukuję na zwykłym papierze do  drukarki.

Potrzebne rzeczy to:
- deska,
- wzór obrazu,
- gwoździki najlepiej z nierdzewki bądź ocynkowane, 
- nici,
- młotek,
- taśma,
- nożyczki,


 Obrazek przyklejam żeby nie ruszał się w trakcie wbijania gwoździ.











Ściąganie papieru. Czasem przy wbitych gwoździach pozostają resztki papieru, najprościej wyciągnąć je pęsetą.



Nić przywiązałam do jednego z gwoździ i zaczęłam przeplatać.








Na koniec zawieszki by łatwiej było zawiesić obraz.




1 komentarz:

  1. Moim zdaniem dla każdego człowieka ten blog będzie bardzo ciekawy bo jest bardzo dużo ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...