17 paź 2019

String Art drzewo

Metodę string art użyłam już kilka razy i mimo iż jest pracochłonna lubię do niej wracać. W poprzednim obrazie nitkami wypełniałam wnętrze szablonów (link), a tym razem nitki przeplatam na zewnątrz.


Obraz ma wymiar 120x60cm i powstał z połączenia dwóch desek.





Do zmiany koloru użyłam bejcy Starwax kolor orzechówka.




Szablon drzewa przykleiłam taśmą by nie przesuwał się w trakcie wbijania gwoździ.













Żeby zrobić promienie wychodzące z drzewa przeplatałam nitkę raz na gwoździu ramki i dwa razy na tym samym gwoździu przy drzewie.














4 komentarze:

  1. Czy drewno po zabejcowaniu było czymś pokryte, że tak się błyszczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, widzę że w tekście to pominęłam. Położyłam warstwę bądź dwie lakieru do drewna.

      Usuń
  2. aby uzyskać taki efekt potrzeba tyle samo gwoździ w ramie co w drzewie? czy też mogą przejść z jednego. ail w drzewie do wielu gwoździ w ramie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kobieta w akcji7 cze 2023, 11:19:00

      ilość gwoździ zależy od nas samych, jaki wybierzemy projekt np. większe / mniejsze drzewo oraz od odległości gwoździków od siebie. Staram się mieć zawsze więcej gwoździków bo dopiero w trakcie pracy wychodzi ile tak naprawdę ich zejdzie.

      Usuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...