26 lis 2020

mega krasnal - jak zrobić samemu

Kolejna propozycja z mojej strony na pracę z dziećmi, pracę powiązaną z zabawą. Czas jest teraz doskonały by zrobić krasnala / gnoma / skrzata, trochę pracy, trochę chęci, a efekt jest MEGA. Zresztą zobaczcie sami. 


Już kiedyś robiłam gnoma (link) wtedy do podstawy użyłam ryżu teraz z racji wzrostu krasnala użyłam tektury. Tekturę zwinęłam w stożek i całość utrzymałam mocją taśmą klejącą. 
  



Materiały można oczywiście kupić, ale można też przejrzeć swoją szafę i może mamy jakieś rzeczy, których nie nosimy, a doskonale nadały by się na ubranie dla naszego skrzata. Ja wykorzystałam w tym celu starą sukienkę i spodnie od dresu. 
Sukienkę docięłam na wymiar stożka i przykleiłam klejem na ciepło. 
 







Kawałek włochatego materiału przed przyklejeniem wyczesałam grzebieniem, na następnie również klejem na ciepło przykleiłam do stożka. 






Nos najprościej zrobić z rajstopki / podkolanówki, wypychamy ją watą i gotowe. Im więcej waty tym większy kulfon. 






Na koniec została do zrobienia czapka ze starych spodni dresowych.






Żeby czapka stała i można ją było wyginać zamocowałam drut wewnątrz czapki. 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...