5 sty 2021

co robić z dziećmi w czasie wolnym

Ciężkie czasy nastały, nikt z nas nie wie ile jeszcze dzieci będą zmuszone siedzieć w domu. Ciężko też stale wymyślać nowe zabawy. Dlatego mam propozycję z naszego domu. U nas dzieci lubią przesiadywać w pokoju zwanym przez nas "narzędziownia". Tworzymy w nim nowe projekty, trzymamy narzędzia do pracy oraz różnego rodzaju materiały. Dla dzieci jest to miejsce pełne kawałków drewna, śrubek, drucików, papierów, itd. I właśnie z tych kawałków drewna i małych elementów zrobiliśmy niedawno kilka robocików - ludzików. 


Z racji, że często coś robimy to zostają nam kawałki drewna w różnych kształtach i ilościach. Do tego wystarczy dodać jakieś śrubki, podkładki, nakrętki, elementy plastikowe, metalowe. Czyli wszystko co nam podpowie wyobraźnia. Z narzędzi wystarczy pistolet z klejem na ciepło.  



Do zrobienia poniższego ludzika mam dwa kawałki drewna (głowa i brzuch), dwa kołki meblowe połączeniowe (ręce), dwa kliny drewniane (nogi), śruba (szyja). 
Śrubę wkręciłam, a całą resztę przykleiłam klejem na ciepło. 







Oczy to wobbly eyes, a uszy wkręty oczkowe.





Do ozdoby wykorzystałam koła zębatkowe - zakupiłam je kiedyś na AliExpress.



Drugi ludzik jest mojego chrześniaka.






A tu cała nasza banda. 




A jak robią to inni: 
Zdjęcia z pinterest.com









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...