25 sie 2021

renowacja mebli ogrodowych

Może się komuś przyda info czym odnowić meble ogrodowe. Moje meble są z akacji i po dwóch sezonach letnich wystawionych na deszcz i słońce były w opłakanym stanie. Kolor wypłowiał, a drewno wyglądało na wyschnięte, szorstkie. Olej ochronny firmy Starwax w kolorze Tek sprawił że mam "nowe" meble. Drewno wygląda zdrowo i wiem że posłużą mi jeszcze klika lat.


Meble były szare wypłowiałe, drewno zaczynało haczyć. Już myślałam że to będzie ich koniec i trzeba będzie rozejrzeć się za nowymi. Naszym błędem było chowanie mebli po sezonie do domu, przez co drewno szybciej wysychało.

I tu z pomocą przyszedł Olej ochronny barwiący Starwax. Do wyboru mamy kolor bezbarwny, tek i merbau. 

Producent zapewnia że olej:

- Odżywia, impregnuje i barwi meble z drewna tekowego, egzotycznego oraz europejskiego.

- Na długo zabezpiecza przed wodą, plamami i tłuszczem.

- Bariera anty-UV blokuje odbarwienie.

- Wzbogacony o olej z orzechów tungowca, zapewnia skuteczną impregnację

Mogę spokojnie potwierdzić powyższe. Jestem zachwycona efektem.

Przed nałożeniem oleju należy dokładnie oczyścić drewno.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...