5 gru 2023

Dekoracja na Święta drewniany Mikołaj

Drewniane dodatki na święta będą idealne do świątecznego wystroju każdego domu. Dekoracje z litego z drewna to też świetny pomysł na oryginalny i spersonalizowany prezent.

Do wykonania Mikołajów nie kupowałam nowych desek, tylko użyłam pozostałości z palet. Z dwóch desek łączni przygotowałam 5 Mikołajów. Nogi natomiast są z pałeczek do sushi. 



Początkowo chciałam przycinać deski ręczne, ale szybko zrezygnowałam i użyłam wyrzynarki. Przycięte deski wygładziłam papierem ściernym. 









Nogi są umieszczone w otworach i dodatkowo wklejone klejem na ciepło. Wszystkie dodatkowe elementy drewniane i dekoracyjne również kleiłam klejem na ciepło. 









Moje Mikołaje są w dwóch kolorach czerwone i niebieskie. 








Elementy dekoracyjne to wąsy, pompony, śnieg z waty, gwiazdki.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...