14 cze 2024

rama lustra

 Kolejne resztki w naszym domu dostają drugie życie. Stare lustro łazienkowe i listwy przypodłogowe jako rama lustra. 


Do zrobienia lustra z ramą użyłam:
- lustro łazienkowe
- listwy przypodłogowe mdf
- kątowniki metalowe 
- zaciski do mocowania lustra





Listwy zostały przycięte na wymiar. Mniejsze od lustra gdyż musiałam zakryć zaokrąglone brzegi oraz otwory na półkę w lustrze. 









Po przycięciu boczki zostały pomalowane na biało


Użyłam kątowników by równo skręcić ramkę. 




Ramka trzyma się na metalowych kątownikach, a lustro na plastikowych zaciskach do mocowania luster. 








Gotowe do zawieszenia lustro z ramką 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...