3 lip 2024

ozdobna trawa z popcornu do mikrofalówki

 Może zauważyliście w social mediach filmiki jak to ludzie sadzą popcorn w donicach na tarasie i wyrasta z nich trawa ozdobna. Sprawdziłam czy to prawda i przedstawiam rezultaty. 

Na internetowych filmikach widzimy popcorn ziarno kukurydzy do prażenia, ja przetestowałam popcorn do mikrofalówki. 

  

Dzień sadzenia 12.05.2024 

W donicy z ziemią ułożyłam popcorn z dwóch opakowań do mikrofalówki, w całości czyli z obecnym tam tłuszczem. Następnie podlałam, przysypałam ziemią, znowu podlałam i przykryłam folią tworząc warunki szklarniane. W foli zrobiłam otwory żeby powietrze dochodziło do środka.  














Dzień 23.05.2024 



Dzień 03.06.2024



Dzień 13.06.2024 




Dzień 16.06.2024 


Dzień 27.06.2024 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...