17 paź 2016

biuro - część 6 – krzesło – tapicerowanie



Zmieniła mi się koncepcja na krzesło. 
Powycinałam boczne oparcia, trochę bałam się że nie będzie już stabilne, ale trzyma się całkiem dobrze
Właściwie takie „surowe” krzesło podoba mi się najbardziej.


Najpierw przycięłam gąbkę na siedzenie i oparcie. Gąbka została mi jeszcze z szafki na buty (link). 



 
Następnie przycięłam materiał czyli tkaninę obiciową tapicerską. Również została mi z szafki na buty.


Zaczęłam przyczepiać materiał na zszywki.




 
 
Gotowe.





Koszty
Nie poniosłam kosztów, ale dla informacji podaję ceny użytych produktów.

GĄBKA TAPICERSKA MEBLOWA 100x120x5cm 30 zł
TKANINA OBICIOWA TAPICERSKA 100x142cm 16 zł
Powyższe ceny są cenami z allegro.

Narzędzia
Zszywacz tapicerski ręczny, zszywki, młotek, kombinerki, nożyczki.

Posty powiązane:
Biuro – część 1 – regał na segregatory
Biuro – część 2 – kinkiety z doniczek
Biuro – część 3 – tablica czyli pyta pomalowana farbą tablicową
Biuro – część 4 – biurko
Biuro – część 5 – krzesło

1 komentarz:

  1. Jak widać również samodzielnie można wiele rzeczy wykonać i to mi się akurat bardzo podoba. Ja jednak nie mam takich zdolności. Dlatego właśnie bardzo chętnie korzystam z usług tapicera https://tapicer.warszawa.pl/ i tam wszelkie naprawy załatwiam.

    OdpowiedzUsuń

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...