19 gru 2016

Drewniana doniczka



Święta to czas prezentów, czasem wystarczy jakiś drobiazg, którym możemy kogoś uszczęśliwić.
Siostra wybierała się do znajomych, więc  kupiła dwa kwiatki i poprosiła mnie o zrobienie drewnianych doniczek. Miałam mało czasu i tylko to na szybko mogłam zrobić.


Do wykonania potrzebowałam kawałka deski jako podstawkę i cienkie listewki półokrągłe. 


Listewki zaczęłam przycinać wyrzynarką, a następnie sklejać klejem do drewna.








Na koniec wyszlifowałam brzegi listewek.
Zapakowałam kwiatki i prezent gotowy.






Koszty:
Listewki półokrągłe 4 szt. x 3,70 zł = 14,80 zł
Klej do drewna i kawałki deseczek miałam.

Narzędzia:
Wyrzynarka, szlifierka, miarka, ołówek. 

1 komentarz:

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...