21 gru 2016

Mini choinki



Nie każdy może pozwolić sobie na świeżą, pachnącą, prosto z lasu choinkę. Ale to nie problem, można zrobić różnego rodzaju stroiki z naturalnymi gałązkami. Ja dziś proponuję wam stroiki na kształt mini choinki.



Jakiś czas temu zrobiłam podstawkę pod laptopa link, w desce robiłam dziury otwornicą. Zostały mi z tego drewniane krążki z dziurką.



Owe krążki wykorzystałam jako podstawę do stroików. Równie dobrze sprawdziłyby się korki do wina.
Naturalne gałązki choinki włożyłam w otwory.





Stroiki zdobiły dziś stół na wigilii firmowej. 


                     Życzę wszystkim zdrowych, pogodnych i rodzinnych świąt.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...