22 kwi 2017

świeczniki

Niedawno prezentowałam możliwości wiertła puszkowego, którym można zrobić stylowe świeczniki. Dziś pokaże jakie świeczniki powstały u mnie.



Na świeczniki wykorzystałam nogi od stołu (link).


Zaczęłam od wyszlifowania ich szlifierką.





W między czasie mój M zaczął wiercić otwory i piłą ręczną ciąć po skosie świeczniki.





Gotowe świeczniki z naturalnego drewna.



Na koniec zostały przemalowane lakierobejcą z filtrem UV dzięki czemu kolor nie blaknie, a to oznacza że mogą stać np na parapecie.




Koszty:
lakierobejca impregnująca Bondex 3w1 2,5l 69,98zł

Narzędzia:
Szlifierka, wiertarka, wiertło puszkowe, piła ręczna, pędzel.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...