9 lip 2016

Festiwal Kolorów.



Dziś w Gdańsku odbyła się impreza zwana FESTIWAL KOLORÓW. 

Zdaję relację jeszcze na świeżo :)

Po przybyciu na miejsce miałam wrażenie, że 99,99% to młodzież do dwudziestego roku życia. 0,01% to moja siostra i ja. W trakcie imprezy na moje szczęście (bo czułam się staro) zauważyłam więcej ludzi w moim wieku, a nawet starszych. 

Na początek zajęłyśmy miejsce w bezpiecznej loży VIP-ów ;) 



Z tej perspektywy impreza wydawała się hmmm…. odległa.
Z siostrą postanowiłyśmy się trochę wybrudzić i wmieszać w tłum młodzieży.

A to już ja


Dla tych, co mnie znają.
Tak, byłam w dresie :) a nawet jechałam pociągiem :)




Podsumowując impreza była udana, atmosfera świetna, a uczestnicy tryskali energią i kolorami.
Pozdrawiam wszystkich obecnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...