10 paź 2016

biuro - część 5 - krzesło


Trochę się wahałam czy zabierać się za krzesło. Niby nic trudnego: skręcić cztery płyty i gotowe. Pozostaje jednak problem czy się nie połamie pod ciężarem ludzkim ;) oraz jak je zrobić by się nie chwiało i nie przewracało. Pomyślałam, że łatwiej będzie zrobić ławkę. Tak też zrobiłam, po czym siostra powiedziała: "a miało być krzesło". W myśl zasady klient nasz Pan przerobiłam ławkę na krzesło. 


Ale zacznijmy od początku.
Pozbierałam resztki płyt OSB w domu.



Dopasowałam deski na boki ławki, a następnie skręciłam je z deską przeznaczoną na siedzisko.






Następnie przycięłam deskę na oparcie.





Ławka gotowa, nie było tak źle :)
 
W tym momencie wysłałam zdjęcie siostrze. W odpowiedzi zamiast „super, dzięki” ;) dostałam „a miało być krzesło”. 

W tej sytuacji rozkręciłam ławkę, przecięłam płytę z siedzenia i skręciłam mniejszą wersję ławki. 








Krzesło było trochę ciężkie, dlatego zaczęłam wycinać, co się dało.






Pierwsza część krzesła gotowa w następnym poście zajmę się tapicerowaniem.  

Koszty:
Wkręty na wagę 3zł

Narzędzia:
Wyrzynarka, wkrętarka, poziomica.


Posty powiązane:
Biuro – część 1   regał na segregatory
Biuro – część 2  kinkiety z doniczek
Biuro część 3 tablica czyli pyta pomalowana farbą tablicową
Biuro część 4 biurko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drewniany dekoracyjny stolik na korytarz

Zrobienie stolika od podstaw to jedno z ostatnich wyzwań jakie sobie niedawno zaplanowałam. I jestem mega zadowolona z efektu końcowego:) Za...